Wednesday, December 28, 2011

=,=' blurr ngan dea !!

DEA JAHAT !! BIAR AKU SENDIRI ..                                                                                                                                                    



 



haii .. -,- aduii blur nya la aku sama c 'ameyn' sema sis kuh nan bf ny . aku dbiar sndri2 d uwma drank p kwnkn sis kuh p ambi ujian cpu nee ary d ramah bb anu mau ambi lsen driving . ! erh !! ap2 punt aku belak! brabiss uda  ne.BOSAN!! . sket pala lagi nee . ergh! yay ! dtng sdh dea i meen c ameyn' dan dea buat lgi gya tapujik ny tuh . haha .. pndai btul dea amik aty ku :D haha . tpi ap2 punt aku xda ska dea pnya tapujik tuh . welkxxx :p .. ADUII ok bberapa mnit kmudian mksd ku skrg ne la hehe jant heran cus aku munk suka biar2 lappy ne ;] .. aku sket . hihi tpi aku stjh y tau sket ap y aku alaami ne . hee .. btw tdi dea "ameyn" mnta maaf ngan aku pas2 dea chap maafkn suma slah n' slap ny dri dlu2 tuh smpai skrg ,, ergh ! skit tuh dtng blik , hee .. ok smbung blik ke y tdi haha . maaf ayt tnggang langgang cus sket .. hee ok continue ~ jdi ako tnya npa lae ne ? trus dea pnya mta tuh mau kua sdh air mta .. haha ea aku nemao sdih2 ne .. pastu dea chap smalam dea ad tnguk tb 106 ! OASIS ~ ORG TUH CHAP ..[JANGAN SIA-SIAKN ORG YG MNCNTAI KITA MNGKIN STU ARY NNTI KITA AKN MCRI-CRI DIA , dan pastu aku xda ngat soa . lek punt dea chap "ameyn" etu stjh la bha mau lae pnjang2 haha . okok .. nmpak sngt ako teda ceta buat msa nee .. bb aku sket .. hehe .. erm ok lha smpai cni seja ea . daaa .. :))

No comments:

Post a Comment